Kursusinformation
Kursusbeskrivelse
Hvornår har du sidst trænet at lytte i en dialog? Hvor ofte er du stille, indtil du er sikker på, at kunden har talt helt færdig?
Mange sælgere er ikke trænede, i hverken stilhed eller i dét at lytte, hvilket ofte resulterer i en monolog fra sælgerens side. Mangel på stilhed og lytteevne fra sælgerens side, resulterer ofte i afbrydelser af kunden. Ofte bliver kunden dermed ikke hørt og forstået tilstrækkeligt, hvilket kan resultere i et tabt salg.
På dette kursus gennemgår vi grundigt, hvordan du kan forbedre dine lytteevner, og dermed forstå dine kunder tilstrækkeligt. Du vil også lære, hvordan den kompetente sælger sikrer at begge parter altid vinder, samt opnår et sundt og langvarigt samarbejde. Du vil tilegne dig teknikker, som giver forudsætninger for at forstå modparten bedre. Du vil blive klædt på til, at afholde forhandlinger på en etisk måde, så du undgår at forhandlingen bliver et salgsmål.
Efter dette kursus kan du forvente at have fået indsigt, i hvorfor det er afgørende at begge parter vinder gennem forhandlingen. Du vil have forbedret din evne til at lytte gennem nye teknikker, som give dig de bedste forudsætninger for et godt resultat, men på en etisk måde.
Sign-up og få adgang for 3.499 kr. - Uden binding
Med et abonnement får du adgang til fysisk og virtuel undervisning
Hver måned er der over 20 kurser fordelt på fysisk og virtuel undervisning - klik dig videre til Hubbens kalender og find dit næste kursus
Er Hubben det rigtige valg for dig?
Er du i tvivl eller interesseret i at høre mere, så book 15 min. til en uforpligtende samtale, eller skriv til os for tilmelding.