Kursus

Bryd vanen og nå større mål

Anbefales til dem, der ønsker at se både sine egne og kunders vaner i alle salgets faser samt lære hvordan man bryder vaner og når større mål

Kursusinformation

Kursusbeskrivelse

Hvilken vaner er den sværeste, at ændre i dit salgsarbejde?

Den sværeste vane, at ændre er den du ikke kender. Derfor kan de samme vaner som du ikke bemærker men som føles trygge og gode gang på gang forhindre dig i, at nå de mål og delmål du ønsker. Andre vaner kender du til, både de gode der hjælper dig til at nå dine mål men måske også de begrænsende vaner hvor du så efterfølgende siger noget i retning af ”hvor er det typisk mig…” men ikke får vanen ændret.

Hører og bruger du eksempelvis købssignaler godt, hvordan reagerer du på indvendinger, hvordan bruger du din tid, hvordan optræder du i kontaktfasen, hvilke vaner vil du ønske du har i afslutningsfasen og hvilke skal du helst afvænne, hvilke mønstre træder i kraft i dig når du hører at du er i konkurrence med 2 andre firmaer, hvilke vaner præger kunden og hvordan kan du ændre læse, udnytte og ændre kundens vanemanuskripter etc.

På kurset lærer du mere om de 3 grupper af vaner der er i alle salgets faser, du får konkrete nye salgsværktøjer og kommunikationsstrukturer, du lærer at udvide nu’et og skabe nærvær (forudsætningen for at kunden træffer beslutning), du bliver inspireret til at vurdere og påvirke følelser og stemninger mere målrettet. Du lærer desuden, at læse kundens mønstre og hvordan du kan bryde og udnytte disse da kunder også ”blot” er mennesker og har utallige vanemønstre som måske heller ikke er til fordel for dem. Salg er at hjælpe kunden til, at træffe en god beslutning – god for dem og god for os. Så jo mere vi kan se såvel vores egne som kundens vanemønstre og forstå og udbygge deres behov, jo større mulighed er der for at vi får en glad og tilfreds kunde der kommer igen og anbefaler os til andre.

Uanset hvilken erfaring du har og hvilken branche du er i giver dette kursus dit salg og gennemslagskraft et løft. Du får både ny inspiration og motivation til, at bruge den viden du allerede har fra tidligere kurser samt ny viden om både salg, vaner og psykologi og en række afprøvede ideer til at nå dine mål.

Hjernen elsker vaner fordi det føles trygt, at gøre hvad vi plejer og fordi hjernen sparer energi når vi gør hvad vi plejer. Specielt når vi skal præstere, er ”på” og måske under pres som vi kan være i en salgssituation træder der hver gang mønstre i kraft som umiddelbart føles gode, men som måske får os til at tabe kunden gang efter gang uden at vi rigtigt forstår det. Dette medfører spildt tid og muligheder, reduceret salg og for lange beslutningsprocesser og som måske falder ud til konkurrentens fordel.

Vores mål er altid, at kunden bliver tilfreds, kommer igen og anbefaler os til andre og dette når vi bedst når vi ikke alene er forandringsparate men også forandringsskabende.

Bryd vanen og nå dine mål

  • Du får viden om vanens magt, om vanetænkning og om vaners betydning i salget og om nuets muligheder i salgets faser
  • Du bliver motiveret til at arbejde med forandringer og prøve nye ting af
  • Du bliver præsenteret for interessant ny viden om kunders vaner og om hvordan du kan bruge eller ændre disse

Udbytte

  • Du opnår fornyet energi, motivation, glæde og arbejdslyst
  • Du bliver stærkere både før, under og efter kundekontakten og lærer at forstærke dine værdifulde vaner og reducere de begrænsende vaner
  • Du får reaktiveret tidligere lærte værktøjer og metoder og får styrket din gennemslagskraft som vigtige midler til at nå både dine og kundens mål

Mød Torben Wiese

Din underviser der står bag dette kursus

Sign-up og få adgang

Med et abonnement får du adgang til over 20 kurser hver måned fordelt på fysisk og virtuel undervisning 

Kursusdatoer

Fysisk i København 23/06 - 2022 3 timer
Online 23/06 - 2022 2 timer
Fysisk i København 07/07- 2022 3 timer
Online 07/07- 2022 2 timer
Fysisk i København 18/08 - 2022 3 timer
Online 18/08 - 2022 2 timer
Fysisk i København 15/09 - 2022 3 timer
Online 15/09 - 2022 2 timer
Fysisk i København 06/10 - 2022 3 timer
Online 06/10 - 2022 2 timer
Fysisk i København 17/11 - 2022 3 timer
Online 17/11 - 2022 2 timer
Fysisk i København 15/12- 2022 3 timer
Online 15/12- 2022 2 timer

Hubben abonnement

Alle abonnementer er flydende og kan bruges af alle i hele virksomheden i løbet af en måned.

Et abonnement giver adgang, for én person ad gangen, til at deltage på fysiske kurser og opholde sig i Hubben.

Et abonnement giver ubegrænset antal personer fra virksomheden adgang til at deltage på online kurser.

Hubben Basic

  • Ubegrænset salgskurser hver måned
  • Vælg frit mellem alle kurser
  • Fysisk og online
  • Adgang til Hubben efter fysiske kurser
  • Sparring efter kurset
  • Adgang til Hubben alle hverdage
  • Fast station med jeres set-up
  • Vi assisterer med daglig drift
  • Løbende sparring og hjælp

2.700 kr.

Pr. måned - Uden binding

Hubben Premium

  • Ubegrænset salgskurser hver måned
  • Vælg frit mellem alle kurser
  • Fysisk og online
  • Adgang til Hubben efter fysiske kurser
  • Sparring efter kurset
  • Adgang til Hubben alle hverdage
  • Fast station med jeres set-up
  • Vi assisterer med daglig drift
  • Løbende sparring og hjælp

4.700 kr.

Pr. måned - Uden binding

Hubben Diamond

  • Ubegrænset salgskurser hver måned
  • Vælg frit mellem alle kurser
  • Fysisk og online
  • Adgang til Hubben efter fysiske kurser
  • Sparring efter kurset
  • Adgang til Hubben alle hverdage
  • Fast station med jeres set-up
  • Vi assisterer med daglig drift
  • Løbende sparring og hjælp

9.700 kr.

Pr. måned - Uden binding

Er Basic, Premium eller Diamond det rigtige valg for dig?

Er du i tvivl eller interesseret i at høre mere, så book 15 min. til en uforpligtende samtale, eller skriv til os for tilmelding.

Scroll til toppen