1. Sælgeren har svært ved at åbne dialogen på en helt naturlig og ikke sælgende måde
  2. Sælgeren bruger kundens navn for meget
  3. Sælgeren taler til sin kunde som var de bedste venner
  4. Sælgeren stiller åbne spørgsmål på de forkerte tidspunkter
  5. Sælgeren produktbeskriver på et niveau kunden ikke forstår
  6. Sælgeren ændrer sig personligt i tlf. samtalen med kunden
  7. Sælgeren stiller lukkede spørgsmål på de forkerte tidspunkter
  8. Sælgeren tror individuel grundig forberedelse for hvert lead er vigtigt
  9. Sælgeren accepterer ikke et nej
  10. Sælgeren behandler indvendinger med modargumenter
  11. Sælgeren tror salg handler om at overbevise kunden
  12. Sælgeren lyder enten arrogant eller underdanig
  13. Sælgeren tror det er et numbers game
  14. Sælgeren antager for meget
  15. Sælgeren prøver at booke mødet for egen vindings skyld

#salg #salgstræning #mødebooking #pitch

Scroll til toppen